Exemple de transparència que aplicarem des de l'ajuntament Tretzè dia de campanya
En el nostre darrer full abans de les eleccions hem posat els nostres comptes de campanya. Cal a dir que ha estat un esforç considerable i molt elevat respecte a fa 4 anys. Llavors només intentavem entrar a l'ajuntament, ara l'objectiu és aconseguir la confiança i poder formar una nova majoria de progrés amb capacitat per a governar. Per tot això hem tingut unes despeses de 8 mil euros més el mailing, els cartells i els triptics. Segur que ha estat molt més elevat que altres formacions com PAU o ERC i fins i tot podria ser més elevada que PP o PSC que tenen el suport del seu partit en material general. Però hem volgut fer-ho public ja que va ser un compromís personal meu i d'ABG i volem mantenir la nostra paraula i exemple de transparencia que volem aplicar en les despeses municipals i altres actuacions des del consistori. La nostra principal despesa ha estat la instal·lació de 160 banderoles i els nostres principals ingressos, la majoria de les butxaques de la gent de la candidatura i de les dietes dels regidors. També cal destacar l'aportació, especialment amb material però també en financiar alguna despesa de les formacions que ens donen suport com EUiA, ICV i EPM.
Aquí estan els comptes, alguns diran elevades, però segur que curtes si ho comparem amb altres candidatures "independents" però clar només ho podem sospitar ja que no s'han publicat.
2 comentaris:
Francesc, 8.000 euros +mailing+cartells+tríptics= aprox 12.000 euros.
Ja posats digueu tot, encara que almenys vosaltres dieu alguna cosa.
No, no puc xifrar el cost del mailing, cartells i triptics ja que ens ho han aportat des de les EPM i les coalicions que ho han fet dins d'un paquet pel conjunt de poblacions, per això diem el cost concret i en efectiu de les despeses i l'aportació en material d'altres coses com el mailing, cartells i triptics que surten d'un conjunt general
Publica un comentari a l'entrada